Mørkhøj Køreskole

Få dit kørekort hos nogle kørelærere, som er kendt for at tilbyde kunderne seriøs køreuddannelse og en høj beståelsesprocent.

Moderne køreskole
Vi er en moderne køreskole med et fleksibelt undervisningskoncept, hvor du bliver undervist personligt af erfarne kørelærere. Vi har samtidigt de bedste tilbud inden for teoriundervisning.

Individuel undervisning
Vi tilbyder personlig og individuel undervisning i både teori og praktik.

Undervisning med humor som en vigtig del af vores hverdag.

Efter kørekortet er klaret
Når du har taget dit kørekort og fået erfaring med kørsel alene og fået “dårlige” vaner, tager vi ansvaret for at hjælpe dig videre.

Gratis lektion
Du ringer blot til os 2-3 mdr. efter bestået praktisk prøve og så tager vi en gratis lektion i bilen.

Måske kan vi dermed forhindre en ulykke, eller sikre dig en billigere forsikring!

Din sikkerhed

Vi er medlem af Danske Kørelæreres Landsforbund (DKL), som er en landsdækkende organisation for Danmarks kørelærere.

Det er din sikkerhed for at køreudannelsen gennemføres tilfredsstillende og de gældende love følges til enhver tid.

DKL fungerer desuden som ankenævn og garantifond, og dækker alle dine omkostninger i forbindelse med eventuelle klager over undervisningen.

Special undervisning

Ordblindhed, ADHD, ADD autisme og OCD m.m er begreber, som vi daglig møder hos elever, som starter på vores køreskole. Og vi er fagligt kompetente til at hjælpe dig. Skriv eller ring til os for en personlig samtale om dine behov.

find vej

billeder fra undervisning

Links om trafik og kørsel

Danske Kørelæreres Landsforbund – Vi er medlem her – Din sikkerhed!
Køreprøve – Teori og teknik til køreprøven
Trafikstyrelsen – De seneste nyheder
Politiet om kørekort
Køretekniske anlæg – Find vej til Storkøbenhavns køretekniske anlæg.
Transportministeriet – Generelt om transport
Rådet for større færdselssikkerhed – Om Sikker trafik